Mi a közös a len termékekben és John Malkovichban?
A kérdés nem egy vicc kezdő mondata. A híres színés, John Malkovich szintén felfigyelt a len előnyeire, sokoldalúságára, így saját márkájában előnyben részesíti a lent. Iparágunkat tehár már egy kétszeresen Oscar díjra jelölt amerikai színész is népszerűsíti.
Malkovich termékei megjelennek egy olaszországi kampányban is. Ennek keretében Milánó legszebb bevásárló negyede pezsdült fel izgalmas ambient reklám-megoldásokkal. A neves designer, Phillipe Nigro művészeti installációi ismertették a len feldolgozásának útját a növénytől a vásárlókhoz eljutó csodaszép ruhákig, elegáns ingekig, finom bútorszövetekig, sőt a forradalmi újdonságot jelentő kompozitokig. Ennek a folyamatnak szerves része a fonás, melyet többek között a komáromi Hungaro-Len kft gyárában valósítunk meg.
A kiállítás részeként kihelyezett tilolt len bálák, fonalcsévék, szövetek bemutatták, milyen környezetbarát, sokoldalú és álomszép anyag a len. A látogatók között kiosztottak 60.000 darab lenmagot tartalmazó tasakot, hogy otthon ültessék el és díszítsék kertjüket, teraszukat ezzel a gyönyörű virággal.
Öt méter magasan kifeszített lenszövetek hirdették a len varázslatos világát, mellyel csak egyetérteni tudunk.